Lietošanas noteikumi
Lietošanas noteikumu pēdējās atjaunināšanas datums: 12.05.2025.
Pakalpojumu sniedzēja informācija
SIA “Evergreen Services”; Reģ.nr. 40203639254; Dienvidu iela 7 k-2 – 58, Salaspils, Salaspils nov., LV-2169; Tālr., vai WhatsApp: +371 29543516; [info@uronline.lv]
Pakalpojuma izvēle
Pakalpojumu pārdošanas process sākas ar to, ka pircējs pārlūko uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus. Katram pakalpojumam ir pievienots detalizēts apraksts un cenas, ka arī īpašas informācijas forma, kuru pircējam obligāti jāaizpilda.
Īpašas informācijas formas aizpildīšana
Ja Pircējs piekrīt pakalpojumam, tad Pircējam jāaizpilda īpašas informācijas forma.
Šajā formā ir iekļauta standarta informācija, piemēram, vārds, kontaktinformācija. Turklāt attiecībā uz noteiktiem pakalpojumiem, kuriem nepieciešama pielāgošana, pircējam var tikt lūgts aizpildīt īpašu informācijas formu. Šajā formā ir apkopota visa nepieciešamā informācija, lai pakalpojumu pielāgotu atbilstoši izvēlētam pakalpojumam.
Formu iespējams aizpildīt pirms vai pēc pakalpojuma apmaksas!
uronline.lv vietnē mēs saprotam uzticības un pārskatāmības nozīmi jebkurās biznesa attiecībās. Mēs vēlamies jums apliecināt, ka jūsu dati tiek apstrādāti ar vislielāko rūpību un konfidencialitāti. Jūsu personas informācijas aizsardzība ir mūsu galvenā prioritāte, un mēs ievērojam stingrus datu aizsardzības pasākumus
Pasūtījuma noformēšana un apmaksa
Šajā posmā Pircējam jāievada standarta informācija lai veiktu pakalpojuma apmaksu, piemēram, vārds, e-pasts, uzņēmuma nosaukums, kontaktinformācija.
Pircējam tiek parādīts viņa izvēlētā pakalpojuma kopsavilkums, kā arī kopējās izmaksas, ieskaitot visus nodokļus vai nodevas. Uzņēmums neiekasē nodokļus, kurus piemēro Uzņēmumu Reģistrs. Pircējam tiek dotas dažādas norēķinu iespējas, piemēram, kredītkarte, debetkarte, IBAN vai citi tiešsaistes maksājumu veidi. Kad maksājums ir veiksmīgi apstrādāts, pasūtījums tiek apstiprināts.
Apmaksas veidi un noteikumi
uronline.lv esam apņēmušies sniegt izcilus pakalpojumus saviem vērtīgajiem klientiem. Šī maksājumu politika ir izstrādāta, lai nodrošinātu skaidrību un caurspīdīgumu visos finanšu darījumos, kas saistīti ar mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem.
Mūsu pakalpojumu apmaksa tiek veikta sadarbībā ar finanšu tehnoloģiju uzņēmumu Klix un CITADELE banku, kura platforma atzīta par labāko e-komercijas maksājumu risinājumu.
Visi maksājumi tiek iekasēti EURO valūtā.
Rēķins – Bankas pārskaitījums (IBAN).
- Pakalpojumu iespējams apmaksāt veicot naudas līdzekļu pārskaitījumu uz mūsu bankas kontu, kas norādīts rēķinā.
Pēc pasūtījuma veikšanas uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet pasūtījuma rēķinu. Šī informācija būs redzama arī uz ekrāna pasūtījuma procesa pēdējā posmā. Lūgums veikt pakalpojuma rēķina apmaksu, kā maksājuma mērķi norādot pasūtījuma numuru. Pakalpojuma apmaksu jāveic 3 darba dienu laikā. Maksājuma nesaņemšanas gadījumā, norādītajā laika periodā, Jūsu pasūtījums tiks anulēts.
Maksājums ar karti (Visa, MasterCard un citas).
- Apmaksājiet pasūtījumu izmantojot maksājumu karti.
Ērti norēķinies ar bankas karti. Pakalpojuma iegādes laikā vienkārši izvēlieties atbilstošo karti un ievadi nepieciešamos datus norādītajos laukos. Ja jūsu maksājums netiek pieņemts, lai gan jūsu sniegtā informācija ir pareiza, lūdzu, sazinies ar savu banku vai izmēģini citu maksājuma veidu.
Internetbankas maksājums.
- Apmaksā pakalpojumu izmantojot internetbanku.
Izmantojot mūsu pakalpojumus, jūs apstiprināt un piekrītat mūsu maksājumu politikai. Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības par šiem noteikumiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu.
Pircējs saņem maksājuma apstiprinājumu
Pēc veiksmīga maksājuma pircējs saņem automātisku maksājuma apstiprinājuma paziņojumu pa e-pastu. Šis apstiprinājums kalpo kā darījuma kvīts un sniedz pircējam pārliecību, ka maksājums ir pieņemts.
Pakalpojuma apstrādes paziņojums
Pēc maksājuma apstiprināšanas pircējs tiek informēts par pasūtījuma izpildes gaitu. Šajā ziņojumā var būt ietverta informācija, piemēram, paredzamais apstrādes laiks un jebkādas papildu darbības, kas nepieciešamas pakalpojuma izpildei.
Paredzamais Pakalpojuma izpildīšanas laiks
Pakalpojumi tiek apstrādāti pēc apmaksas saņemšanas un īpašas informācijas formas aizpildīšanas.
Pakalpojumi tiek apstrādāti darbadienās līdz 17:00.
Ja pakalpojums tiek pasūtīts brīvdienā, svētku dienā vai ārpus darbalaika, tad Pakalpojums tiek apstrādāts nākāmā darba dienā.
Parasti pakalpojums tiek apstrādāts un izpildīts pakalpojuma pasūtīšans dienā. Pakalpojuma izpildīšanas laiks varbūt īlgāks, atkarībā no pakalpojuma sarežgitības līmeņa un vai ir pieejama visa nepieciešama informācija.
Pakalpojuma izpildes paziņojums
Kad pakalpojums ir izpildīts, pircējs saņem pakalpojuma izpildes paziņojumu. Šī vēstule norāda, ka pakalpojums ir veiksmīgi apstrādāts un izpildīts. Izpildes paziņojumā var būt ietverti arī jebkādi atbilstoši norādījumi vai papildu informācija, lai nodrošinātu veiksmīģu pakalpojuma gaitu.
Atteikuma tiesības
uronline.lv mēs cenšamies nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumus un klientu apmierinātību. Tomēr mēs saprotam, ka var rasties situācijas, kad tiek pieprasīta atmaksa. Šajā atmaksas politikā ir izklāstītas vadlīnijas un procedūras atmaksas saņemšanai par Eiropas Savienībā (ES) sniegtajiem pakalpojumiem.
Iegādājoties pakalpojumus uronline.lv Tu vari izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no pakalpojuma saņemšanas dienas.
Atteikšanās no pakalpojuma
- Patērētājs var atteikties no pakalpojuma, kura sniegšana nav pabeigta
- Patērētājs nevar atteikties no pilnībā sniegta pakalpojuma
Atmaksas procedūra
- Atteikšanās paziņošanai patērētājs var brīvā formā uzrakstīt “paziņojumu par atteikumu” uz info@uronline.lv
- Jūsu atmaksas pieprasījumā jāiekļauj kontaktinformācija.
Atmaksas apstrāde
- Kad saņemsim jūsu atmaksas pieprasījumu, mēs apstiprināsim saņemšanu 2 darbadienu laikā
- Mēs izskatīsim jūsu pieprasījumu, un, iespējams, būs nepieciešama papildu informācija novērtēšanai
- Lēmums par Jūsu atmaksas pieprasījumu tiks paziņots 5 darbadienu laikā pēc visas nepieciešamās informācijas saņemšanas
- Ja jūsu atmaksas pieprasījums tiks apstiprināts, mēs uzsāksim atmaksu 14 dienu laikā
- Atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kas tika izmantots sākotnējam pirkumam, ja vien nav panākta cita vienošanās.
Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības par atteikuma tiesībām un mūsu atmaksas politiku vai vēlaties iesniegt atmaksas pieprasījumu, lūdzu, sazinieties ar mums uz info@uronline.lv
Mēs paturam tiesības laiku pa laikam atjaunināt vai mainīt šo atmaksas politiku.
Šī atmaksas politika ir neatņemama daļa no mūsu apņemšanās nodrošināt pārskatāmus un godīgus pakalpojumus saviem klientiem. Tas neietekmē jūsu likumā noteiktās tiesības saskaņā ar piemērojamiem patērētāju aizsardzības likumiem.
Pakalpojuma pārraudzība
Pēc pakalpojuma sniegšanas uzņēmums var veikt papildu pasākumus, lai nodrošinātu pircēja apmierinātību. Tas varētu būt lūgums aizpildīt atsauksmes vai aptaujas anketu, lai uzzinātu par pakalpojuma kvalitāti un vispārējo pieredzi.
URonline.lv klientu atbalsta komanda ir viegli pieejama visā pakalpojumu pārdošanas procesā, lai palīdzētu pircējam ar jebkādiem jautājumiem vai bažām. Mērķis ir nodrošināt netraucētu un patīkamu pirkšanas pieredzi, sākot no pakalpojuma izvēles līdz pakalpojuma izpildei.